5 oktober 2017

Höst Trender

Kläder & Mode

Något annat som jag alltid brukar göra på hösten, är en storrensning av min garderob (vilket jag även gjorde med Wintras garderob här om dagen). På så sätt får man lite översikt om vad som saknas av generella basblag, strumpor och underkläder.

Sen brukar jag spana runt lite på nätet och i en del magasin för uppdatera mig om vad som är inne just nu, vilka färger, vilka material. Samt för att få lite extra inspiration.
 
Någonting som man kommer att se mycket av i höst är ju klänning över jeans. Det är en trend jag absolut kommer att hänga på då jag älskar båda dessa plagg. Fantastiskt att nu kunna kombinera dem tillsammans.
Jag kommer att addera ett par snygga sneakers till det, matchat med en axelremsväska i samma nyans.
 
Som vanligt använder jag till att börja med papper och penna för att skriva ner saker som jag behöver (basplaggen). Men brukar sedan ofta göra kollage av olika slag med allt fint jag ser på bilder och bloggar -" Min Önskelista".
Det jag hittar direkt klickar jag hem direkt. Dock kan vissa saker, som tillexempel en dyrare väska eller jacka vara något som jag unnar mig efter att ha lyckats uppnått ett visst delmål, önskar mig i julklapp, födelsedagspresent eller liknande.
 
 
Nu har jag faktiskt precis klickat hem några godsaker direkt efter att jag fan detta kollage. Jag kunde inte motstå dessa rosa Adidas-Snakers. Inte heller den söta rosa väskan med gulddetaljer från Topshop.
 
Höstens Trender
 
Adidas-Sneakers | Silver-stövletter | Topshop Jeans | Vero Moda Jeansjacka | Vero Moda Klänning | Topshop bag | Milani läppstift | The Balm Highlight | Nail polish
 
Sponsrat inlägg


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress